Základy Meditace mindfulness
5 týdenní kurz

5-týdenní kurz mindfulness
od 19. února do 18. března 2024, od 16:00 do 18:00
Místo: Studio RybalkaPraha 10, Rybalkova 55.

Kurz zahrnuje:

  • 5 setkání od 16.00 do 18.00
  • Tištěné materiály k teorii a všem cvičením
  • Audio nahrávky vedených meditací a cvičení mindfulness
  • 10 hodin teorie a praxe

Během kurzu se naučíte, jak rozvíjet mindfulness prostřednictvím všímavého procházení těla (bodyscan), všímavého pohybu a meditace v sedě. Vyzkoušíte si, jak všímavě komunikovat s druhými a jak jim naslouchat. A konečně budete vybízeni k tomu začlenit všímavost do každodenních činností (cesta do práce, mytí nádobí, úklid atd).

Kromě samotné praxe kurz zahrnuje praktické informace o tom, jak funguje naše prožívání, zejména v zátěžových situacích, a jak s ním můžeme dovedněji zacházet. Živá vzájemná výměna a společné cvičení a učení v rámci podporující se skupiny jsou důležitou součástí kurzů všímavosti.

Cílem kurzu je především rozvíjet pravidelnou každodenní meditační praxi a začleňovat mindfulness  do běžného dne. Jednotlivá setkání slouží především k prohlubování a rozvíjení této praxe a ke vzájemnému sdílení a podpoře v rámci skupiny.

Cena: 3000 Kč

Řekli o mých kurzech

„Krásný kurz, ukázal mi nový způsob prožívání času a vnímání dění kolem mne.“

Karel Harant

„Byl to to čas, který jsem měla jen pro sebe. Čas, kdy jsem se mohla zastavit, zpomalit, setkat se sebou. Díky kurzu jsem získala dovednosti, které si přenáším do svého života. Umění udělat si chvilku klidu a vidět věci pozitivně. Děkuji!“

Renča Trčková

„Všímavost. Až s tímhle kurzem jsem si uvědomila, jak moc nevidíme svět, ve kterém žijeme. A jak jednoduché vlastně je být přítomná. Díky!“

Bára F.

„Skvělý kurz, který mě naučil základní praktiky všímavé meditace a hlavně mě vytrénoval v drobných každodenních „všímavých“ návycích, z nichž mnohé díky němu dělám už téměř automaticky, což osobně považuji asi za největší přínos a životní změnu. Kurz se nedá pasivně konzumovat, vyžaduje dost vlastní iniciativy a domácího cvičení a rozhodně bych doporučila si to pokud možno naplánovat tak, abyste v jeho období nebyli příliš vytížení.“

Anna N. V.

Přihláška na základy meditace mindfulness

5 + 3 =